Service Manual Bergmann S200D

Product 31 of 42
Zoom
Item #: HBS200DK
Description only, no parts list
Cart deactivated

This service manual for Bergmann S 200D stereo offers a general description, installation and operation, technical data and the needed schematics.

Spiralbound copy, 19 pages with fold-out diagrams

  • wiring diagram
  • principle of function
  • amplifier

Sorry, this manual is only available in German.

Reviews

You have to be logged in to write a review.
Bernhard writes: 24.11.2022
Gute Beschreibung des Funktionsablaufes, Schaltpläne des Gerätes und beider Verstärker-Varianten sind hervorragend in der Druckqualität und sehr hilfreich.
Schön wären noch Rißzeichnungen von einzelnen Mechanik-Komponenten (z.B. Greifersteuerung) gewesen. Aber ich vermute, die gab es schon damals nicht. Da ist man halt von den US-Boxen etwas verwöhnt.
Positiv ist noch das Preis-Leistungsverhältnis zu erwähnen.
* incl. tax, plus shipping