Service Manual 1464

Product 28 of 110

This Service Manual for Rock-Ola 1464 - Rock-Ola's first wall mounted model - covers next to the installation the cycles of operation, descriptions and adjustments as well as the parts list.

Table of content:

  • Installation Manual
  • Phonograph Cycle of Operation
  • Removal of Selector Unit
  • Turntable Height and Centering
  • Tone Arm Adjustments
  • Carriage Assembly Adjustments
  • Description of Operation
  • Accumulator Assembly
  • Schematic Diagram of Selection System
  • Block Diagram Amplifier
  • Sequences of Operation
  • Parts List

50 pages, spiralbound copy, written in English

We recommend the following related products:

  • Rock-Ola Schematics
    for most models - please enter model ID and voltage in field "Remarks"
    Item #: HRO

Reviews

You have to be logged in to write a review.
Eng Bo writes: 03.12.2023
Another beautiful printed manual by Stamann. Essential for a 1464 owner.
Rüdiger writes: 19.05.2023
Das Manual habe ich nun zum 2. mal gekauft, da ich das 1. zusammen mit der Box abgegeben habe.
Dieses Manual mit den Explosionsdarstellungen und den detaillierten Beschreibungen. zu Einstellungen, Reparaturen und Wartungen, sowie den ausführlichen Schaltplänen ist in meinen Augen ein absolutes Muß zu jeder Jukebox.
Vielen Dank an Hildegard und Oliver Stammen, daß Ihr diese Manuals so komplett und professionell zusammenstellt
und ebenso gekonnt und sorgfältig zur Bindung ausstattet. Ganz liebe Grüße. Rüdiger
Martin writes: 16.01.2022
Das Buch ist ein Muss für jeden der ein solches Gerät sein Eigen nennt und ggf. das eine oder andere daran reparieren muss oder möchte. Auch für jemanden der einfach etwas mehr über seine Rock Ola wissen will sei dieses Heft wärmstens empfohlen. Ich bin an sich schon begeistert dass es sowas überhaupt gibt und dann noch in dieser Qualität. Top!!!
* incl. tax, plus shipping