Pricing card, Austrian

Product 41 of 70
Zoom
Item #: A026-A-H/I
models AMI H and I, in red and blue
Variants:
Please select a variant
Cart deactivated

We offer a wide variety of different pricing cards for the AMI H and I  models.
There had been blue and red cards available, always in silver lettering.

Shown are Austrian versions. Please choose your favourite one.

We made a card for Euro coins too.

Price per piece.

Reviews

You have to be logged in to write a review.
Josef writes: 15.12.2023
Ergänzung zu meiner heutigen Bewertung: Die Breite musste ich nur anpassen, weil ich irrtümlich das Preisschild für die Modelle AMI H und I bestellte, wo ich doch aber eine AMI J habe. Sorry, war mein Fehler. Die Preisschilder passen sonst je nach Modell perfekt, ohne manuelle Anpassung!
Josef writes: 15.12.2023
Wunderbar gearbeitet, gleicht dem Original perfekt. In meinem Fall musste ich lediglich die Breite mit einem Stanleymesser um etwa 3mm kürzen, die Länge passte sofort.
declan writes: 30.06.2021
Dies ist ein schönes Detail, um eine importierte Jukebox zu ergänzen. es ist genau wie das Original
* incl. tax, plus shipping