Service Manual AMI WQ120/200

Product 15 of 19

Service Manual and Parts List for the AMI wallbox WQ 120 and 200 series - schematics included. This wallbox was used with the Model G (1956) up models in 1965.

  • Introduction
  • Installation Instruction
  • Modifying Title Pages to Change Number of Selections
  • Changing Price of Play Combinations
  • Troubleshooting
  • Overall Adjustments
  • Schematic
  • Parts List

Spiralbound copy, 76 pages, text: English

These wallboxes are described: Models WQ120, 200, 200-1, 200-2, 200-3

Reviews

You have to be logged in to write a review.
Wolfgang writes: 16.02.2022
Ich kann nur das Wiederholen, was ich schon bei andern Manuals geschrieben habe:
Wie alle Manuals, die ich bisher bei Stamann geordert habe: Sehr ausführlich, sehr gute Qualität und ausgezeichnete Lesbarkeit.

Gerade für Nicht-Profis sind diese Manuals sehr zu empfehlen als Nachschlagewerk oder einfach um darin zu schmökern und immer wieder etwas Neus, Hilfreiches zu finden. Damit macht es noch mehr Spaß, an den alten Geräten zu werkeln und sie wieder voll funktionstüchtig zu bekommen.
* incl. tax, plus shipping